Skip to main content

Hotel

Assalamualaikum...........
Selamat Pagi........

Mesti korang Pelik, apasal la tiba-tiba tajuk HOTEL, nak main hotel-hotel pulak ke, masa kecil asik main pondok-pondok ja,,,,,hahaha bersihkan pemikiran korang ye.....Sebenarnya esok aku kena check in dekat Shah's Village Hotel, Petaling Jaya untuk kursus tahunan kali ni. Macam tahun sebelum ni dekat Holiday Villa Hotel, Subang Jaya, memandangkan ada kes momok hahaha terus tukar tempat...kalau nak di ikutkan dekat mana-mana ada mahluk Allah tu, diri kita je yang kena banyak baca doa sebagai perlindung dari syaitan, kalau dah meriah sakan, memang kena pikat dengan jin, dan segala kerabat syaitan lah hehe....bertuah siapa yang boleh nampak benda tu, nanti boleh cakap dengan member tu, eh jangan bergayut dekat tingkap la, jembalang tengah teman kau dekat tingkap tu, hahaaha mau berselubung dalam selimut 3 malam );...

First year aku pergi kursus dekat Best Western Premier Duan Sentral Kuala Lumpur memang best, hotel jenis grand punya, makanan pun sodap-sodap aih....tempat pun selesa, tenang je nak dengar motivati. Bilik nya pun best gila.....wa rasa macam nak tidur ja dekat dalam bilik tu, pehhh cume tandas ja lah, tak ada pintu hahaha....terlebih romantik pulak, siapa nak honeymoon sesuai sangat pergi hotel Best Western tu,,,,,penglihatan yang clear nak tengok apa pun hahaha....time aku dulu terpaksa sorang kena keluar, nasib dekat bilik tu ada pintu slide...boleh tutup....sanggup aku simpan khazah aku 4 hari bawak balik ke rumah, tak tenang aku nak melabur kalau pintu toilet tak ada ); nak cari ilham pun tak sempat camtu kui3.

                                                                                                                  


Pasal makanan hotel Best Western juara bagi aku, memang pehh sampai berpingaan-pinggan aku amik especially dessert, rasa nya aku dengan member aku la muka tak malu amik banyak );. Korang jangan ikut perangai aku yang tak senonoh tu tau, lari pakwa korang hahaha...aku tak apa, aku tak ada lagi );. Harap-harap kursus kali ni semua ok dan makanan yang sedap lagi halal, mencari yang halal itu fardhu..

                                             *** Selamat Maju Jaya Untuk Korang ***

Comments

Popular posts from this blog

Kucing Comel

Assalamualaikum........... Selamat Hari Jumaat Kawan-Kawan............ Apa korang bikin pagi cenggini, sudah sarapan, jogging, kemas rumah, basuh pinggan, buang taik kucing...........Haaaa buang taik kucing haha sorry yang tengah makan tu )=, ibaratkan je taik kucing tu ulam yang berkhasiat hehehe. Actually, aku rasa dah berabad tak cerita pasal kucing dekat rumah aku, tak silap aku, 3 tahun yang lepas aku banyak lah cerita pasal kerenah kucing dekat rumah aku..... Sesiapa yang sayang dan minat kucing mesti dia tahu macam mana perasaan bila tak dapat jumpa dengan kucing kesayanganya dalam 1 hari, hehehe rindu siot...minggu depan aku kena pergi kursus 4 hari, sedih rasa nak tinggalkan kucing-kucing aku kat umah, pesan dekat emak jela nanti suruh bagi makan 2 kali sehari dengan buang taik dalam bekas. Untuk kucing kali nih aku siap belikan kandang baru 3 tingkat lagi tu, nak bagi kucing selesa punya pasal, untung kau kucing, special lagi 1, aku beli pasir kucing, macam kucing sebe

Rumah 4 Musim, Bukit Cerakah

Assalamualaikum.......... Selamat pagi nak ke tengahari.............. Hai, selamat berkerja dan study untuk korang yang awesome...semalam cuti pergi berjalan mana, ke pergi makan kenduri pengantin...lama gila tak makan nasi minyak pengantin ni,,,siapa nak kawin invite la saya hehehe. Eh korang sebenarnya kan, aku nak cerita pasal aku dan kengkawan aku pergi melihat keindahan alam di Bukit Cerakah pada tahun 2013... haa mesti korang dah dapat tangkap kan cerita apa yang aku nak cerita ni, yes betul RUMAH 4 MUSIM, BUKIT CERAKAH   yang sangat best gila... ala-ala oversea kalau masuk rumah Salji. Al-kisah bermula dari Sabak Bernam, dan pecut ke Shah Alam (jalan tak busy pun)...tiba-tiba sampai di Tanjung Karang, kami ada terbau satu bau yang sangat busuk ibarat bau syaitan pehhh gila la, boleh accident siapa yang drive time tu, menggelupur kitaorang dalam kereta cari perfume, losyen. Bau tu berpunca dari sampah yang terjatuh kat tengah-tengah jalan, bentuknya macam bungkusan orang bua

MAnusia ATAU Binatang!!

Inilah sifat manusia pada masa kini...sayangkan anak terlampau-lampau sampai tidurkan anak di tepi jalan!!!yang ditemani oleh nyamuk-nyamuk dan serangga-seranggan kecil!!!...agak-agak hidup lagi ke mati bayi tu ha?? Yang ini satu kes plak!!!kot yer pun nak buang anak jangan la biarkan disitu aje,,kuburkan ada..kafankan bayi tu elok2..tak ade la badan bayi tu dimakan dengan burung gagak ke, semut ke, ular ke, ni tidak yang bijak sangat letak dekat daun pisang tu pehal..daun pisang tu boleh gune buat lemang la!!!SHIT.. Haaa yang ini lagi best!!!nak kate ikan mati tapi kenape macam tangan bayi je!!! tah2 mmg ya kot tangan bayi..kot yer pun nak buat jahat, hati tu budiman la cikit, tak payah la hati kering macam "IBLIS""SYAITOOON"..ayam , itik, semut , katak, tengok tangan baby tu pun sedih!!!.. Ni mesti kes nak buang sampah, tapi lori alam flora fauna tak lalu pun..so campak aje sampah tu kat semak2..sampaikan bayi pun nak dibuang juga!! dasyat2..nasib baik la masa kor